Internetinės parduotuvės yra parduotuvės, kurios veikia per internetą ir leidžia vartotojams pirkti prekes ar paslaugas tiesiogiai iš savo kompiuterių ar išmaniųjų telefonų. Fizinės parduotuvės yra tradicinės parduotuvės, kurios yra fiziškai prieinamos vartotojams ir leidžia jiems apsilankyti ir pirkti prekes ar paslaugas tiesiogiai iš parduotuvės.
Vienas svarbiausių internetinių parduotuvių privalumų yra tai, kad jos yra pasiekiamos bet kuriuo paros metu ir bet kur, kur yra interneto ryšys. Tai reiškia, kad vartotojai gali pirkti prekes ar paslaugas iš bet kurio pasaulio taško ir bet kuriuo paros metu. Be to, internetinės parduotuvės dažnai turi platesnį prekių ar paslaugų pasirinkimą nei fizinės parduotuvės, nes jos gali turėti prekių iš skirtingų pasaulio taškų ir nereikia jų fiziškai pristatyti į vieną vietą.

Kitas internetinių parduotuvių privalumas yra tai, kad jos gali sutaupyti pirkėjams laiko ir pinigų, nes jie gali lengvai porų prekių ar paslaugų kainas ir pasirinkti geriausią pasiūlymą. Be to, internetinės parduotuvės dažnai siūlo nuolaidas ir kitas akcijas, kurios gali suteikti pirkėjams papildomą vertę.
Tačiau internetinės parduotuvės taip pat turi keletą trūkumų. Pavyzdžiui, pirkėjai negali fiziškai patikrinti prekės ar paslaugos kokybės ar išsiaiškinti visus jų ypatumus tiesiogiai su pardavėju. Be to, pirkėjai gali patirti problemų dėl prekių pristatymo ar gauti neteisingą prekę, nes internetinės parduotuvės dažnai naudoja trečiųjų šalių pristatymo paslaugas.
Fizinės parduotuvės turi keletą privalumų, palyginti su internetinėmis parduotuvėmis. Pavyzdžiui, pirkėjai gali patikrinti prekių ar paslaugų kokybę ir išsiaiškinti visus jų ypatumus tiesiogiai su pardavėju. Be to, fizinėse parduotuvėse pirkėjai gali nedelsdami gauti prekes ar paslaugas, o nereikia laukti jų pristatymo. Taip pat yra galimybė grąžinti prekes ar gauti pinigus atgal, jei pirkėjai nėra patenkinti pirkiniu.
Tačiau fizinės parduotuvės taip pat turi keletą trūkumų. Pavyzdžiui, jos yra prieinamos tik tam tikru paros metu ir vietoje, todėl pirkėjai gali neturėti galimybės apsilankyti parduotuvėje, jei jie gyvena toli nuo jos ar neturi laiko apsilankyti. Be to, fizinės parduotuvės dažnai turi mažesnį prekių ar paslaugų pasirinkimą nei internetinės parduotuvės, nes jos gali būti apribotos fiziniu erdvių kiekiu. Taip pat fizinės parduotuvės gali būti brangesnės nei internetinės parduotuvės, nes joms reikia mokėti už patalpas ir kitas išlaidas.