Ko Google nori iš Jūsų interneto projekto?

Pastaraisiais metais įvairūs elektroninės rinkodaros specialistai kalbėdami apie ateinančių metų rinkodaros tendencijas pabrėžia interneto svetainės turinį kaip vieną iš svarbiausių veiksnių, į kurį būtina atkreipti dėmesį kiekvienam interneto svetainės turėtojui. Kokybiškas puslapio turinys padės ne tik iškilti Google paieškos sistemoje atliekant SEO puslapio optimizaciją, bet ir investuojant į Adwords reklamą. Norint, kad Jūsų tinklapis būtų kuo kokybiškesnis Google praeitų metų pabaigoje atskleidė kuo reiktų vadovautis norint, kad Jūsų internetinis puslapis būtų įvertintas kaip kokybiškas.

Google kokybės reitingas, kam tai?

Google kokybės tikrintojų armijos tikslas užtikrinti, kad vartotojai naudodamiesi paieškos sistema gautų kokybišką turinį, būtent tai ko jie ieškojo. Jie nustato ar Jūsų puslapis yra aktualus vartotojui, kokybiškas, patogus ir atitinkantis ieškotojo poreikius.
Koks tinklapio tikslas?

Jūs turėtumėte žinoti kiekvieno jūsų internetinės svetainės puslapio tikslą, kam jis reikalingas. Kiekvienas Jūsų tinklapio puslapis turi būti planuotas, parašytas ir skirtas Jūsų vartotojui.

Tinklapio puslapių paskirtis gali būti:

• Dalintis informacija
• Dalintis asmenine informacija ar patirtimi
• Dalintis medijomis tokiomis kaip vaizdai, video ir grafika
• Išreikšti nuomonę
• Pralinksminti
• Parduoti produktą ar paslaugą.

seo-naujienos-google

Kas suteikia internetinei svetainei aukštą kokybę?

Google paieškos sistema naudoja penkių lygių reitingavimo sistemą puslapio kokybei įvertinti: žemiausias, žemas, vidutinis, aukštas ir aukščiausias. Šis reitingavimas priklauso nuo daugelio dalykų, kuriuos sunku apžvelgti. Google akcentuoja turinį, tačiau ne visos taisyklės gali būti pritaikytos visiems internetiniams puslapiams.

Pagrindiniai kokybės reitingavimo faktoriai:

1. Interneto svetainės aptarnavimas
Paprastas dalykas – kiekviena nuoroda esanti Jūsų tinklapyje turi veikti, o kiekvienas paveikslėlis rodyti. Vertintojai nori matyti Jūsų pastangas atnaujinant turinį. Tai labai paprasta jeigu Jūsų internetinė svetainė yra naujienų ir straipsnių svetainė. Tačiau jei tai yra tiesiog reprezentacinė svetainė ar elektroninė parduotuvė. Kaip tada? Google pataria vis tiek reguliariai kurti turinį, pavyzdžiui: tinklaraštį (blog’ą).

2. Reputacija

Jūs turbūt savo interneto svetainėje kalbate tik gražius dalykus apie save. Viskas yra gerai, tačiau Google kokybės vertintojai ruošiasi sekti ką apie jus pasako kiti žmonės : nepriklausomos retingavimo sistemos, vartotojų atsiliepimai. Google siūlo pasinaudoti nepriklausomomis reitingavimo sistemomis, kurias siūlo įdiegti į savo internetinį puslapį.
Ir vis dėl to, jeigu Jūs nesiruošiate to daryti, nieko tokio, tai nepaveiks Jūsų internetinės svetainės kokybės reitingo, bet ir nepridės jai pliuso.

3. Pasitikimumas, įtikinamumas

Tai vienas iš svarbiausių veiksnių lemiantis kokybės reitingą. Turinio marketingas kartu su visomis SEO technikomis gali Jus iškelti arba atvirkščiai, nusmugdyti paieškos sistemoje. Patikimumą savo turiniu galite užtikrinti atrinkdami kompetetingus asmenis, kurie gali Jums kurti tą turinį ( tarkim blog’o straipnius) Svarbiausia, kad tai nebūtų žmonės, kurie nežino apie ką šneka. Tai gali būti žmogus, kuris neseniai įsigijo pas Jus prekę ir paslaugą ir nori pasidalinti pastebėjimais, arba tiesiog Jūsų darbuotojas, kuriam privalu nusimanyti srityje, kurioje dirba.

Pavyzdžiui:

• Blog’as kaip išmokti groti gitara turėtų būti parašytas žmogaus, kuris moka groti gitara arba yra mokytojas.
• Patiekalo receptas turėtų būti parašytas žmogaus, kuris sėkmingai išbandė receptą ir gali padėti kitiems.
Svarbu tai, kad tokios temos kaip investavimas, teisiniai patarimai, draudimo paslaugos, medicinos žinios, būtų parašytos tikro eksperto ir savo srities žinovo. Neteisingas straipsnio turinys gali sukelti nepasitikėjimą skaitančiam asmeniui.

4. Funkcionalus puslapio dizainas
Kartais mažo biudžeto internetinės svetainės neatrodo tobulos. Google supranta tai ir nesiruošia teisti ir lyginti Jūsų svetainės dizaino su Calvin Klein. Jūsų internetinė svetainė nėra vertinama dėl grožio, tačiau vertinama dėl funkcionalumo ir patogumo vartotojo atžvilgiu.

Pagrindiniai funkcionalumą nusakantys kriterijai, kurių turėtumėt laikytis:

• Savo internetinės svetainės tekste naudokite šriftus, pavadinimus.
• Reklamos neturėtų maišytis pagrindiniame turinyje.
• Turinys turėtų būti pritaikytas mobiliesiems įrenginiams.

5. Pagrindinis turinys

Ir štai pagaliau apie patį turinį.

Kas daro Jūsų turinį kokybišku:

– Laikas ir pastangos
– Kompetencija
– Talentas ir įgūdžiai

Norint, kad Jūsų internetinės svetainės turinys būtų kokybiškas turite skirti tam laiko ir pastangų. Turinį kuriantis asmuo turi būti kompetetingas toje srityje ir gebėti dalintis specifinėmis žiniomis. Taip pat turite turėti įgūdžių kurti techniškai tvarkingą turinį be klaidų bei žinoma kad tas turinys būtų įdomus žmonėms.

Apibendrinant galima sakyti, kad turinio kūrimas taps vienu iš svarbiausiu aspektu norint būti aukštose pozicijoje Google paieškos sistemoje. Norint, kad tai būtų kokybiškas turinys, turite žinoti to turinio tikslą ir kaip to pasiekti. Kurkite pasitikėjimą ir reputaciją vartotojų akyse. Kurkite tikrą turinį, remiantis kompetetingomis ir ekspertų žiniomis. Supraskite kad tam reikia skirti ir laiko ir pastangų, o vėliau pamatysite viso šito naudą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *